برای فعالسازی ابزار تحلیلگر کانال، جوین ربات تلگرام how hot مراحل زیر را طی کنید:

وارد حساب کاربری خود شوید

در صفحه اصلی وبسایت با کلیک روی دکمـه «ورود» وارد حساب کاربری خود شوید:

در صورتی کـه شما قبلا حساب کاربری نساخته اید، ابتدا ثبت نام کنید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید.

اولین کانال خود را ثبت کنید

در صورتی کـه تاکنون کانالی ثبت نکرده اید، هنگامـی کـه وارد حساب کاربری خود مـی شوید، از شما خواسته مـی شود با کلیک بر روی دکمـه «آنالیز کانال» اولین کانال خود را ثبت کنید.

با کلیک روی این دکمـه، صفحه زیر به منظور شما باز خواهد شد:

در این بخش شما حتما ID کانال خود را وارد نمایید. جوین ربات تلگرام how hot دقت کنید حتما حتما ID کانال وارد شود. جوین ربات تلگرام how hot مثل Adshot_ir. وارد لینک عادی (مثل https://t.me/adshot_ir) و یـا لینک جوین (مانند https://t.me/joinchat/AAAAAERf5UPHrYJNjR9xHA) قابل قبول نیست و پیـام خطا دریـافت خواهید کرد.

با وارد ID کانال، پیـام زیر بـه شما نمایش داده خواهد شد:

برای ادامـه فعالسازی، شما حتما به ربات ادشات مراجعه کنید و کد فعالسازی کـه در اختیـار شما قرار گرفته وارد نمایید که تا اکانت وبسایت شما بـه اکانت ربات شما وصل شود. دقت داشته باشید اگر قبلا ربات را فعال کرده باشید، دیگر کد فعالسازی درون اختیـار شما قرار نمـی گیرد و صرفا از شما خواسته مـی شود که تا به ربات مراجعه کنید.

با کلیک بر روی دکمـه «مراجعه بـه ربات» بـه ربات تلگرام ادشات هدایت مـی شوید و صفحه زیر درون تلگرام بـه شما نمایش داده خواهد شد:

با کلیک روی دکمـه START وارد ربات مـی شوید و پیـام زیر بـه شما نمایش داده مـی شود:

در اینجا شما حتما کد فعالسازی ربات را وارد نمایید. با وارد کد صحیح، صفحه زیر نمایش داده مـی شود:

در اینجا لیست کانالهایی کـه در وبسایت ثبت کرده اید بـه شما نمایش داده مـی شود. شما کانالی کـه مـی خواهید فرآیند فعالسازی آن را تکمـیل کنید انتخاب نمایید. با انتخاب کانال از شما خواسته مـی شود یک پیـام از کانال خود به منظور ربات فوروارد نمایید. دقت کنید این پیـام حتما از کانال شما باشد و از یک ربات (مثل ربات بینام) و یـا از کانال دیگر ارسال نشده باشد.

با ارسال پست، سیستم ما کانال شما را شناسایی خواهد کرد و یک ID بـه شما معرفی مـی کند کـه عضو کانال شما شده است. پیـام بـه شکل زیر است:

شما حتما این ID را ادمـین کانال خود قرار دهید و دسترسی ها را بـه شکلی کـه به شما نمایش داده شده محدود نمایید. محدود دسترسیـها باعث خواهد شد که تا شما اطمـینان داشته باشید این ادمـین تاثیری روی کانال شما ندارد و صرفا کانال شما را مانیتور مـی کند که تا اطلاعات مناسب را بـه شما نمایش دهد. درون صورتی کـه دغدغه ای به منظور ادمـین دارید، حتما این پست را مطالعه فرمایید.

هنگامـی کـه ID معرفی شده را ادمـین کردید، بر روی دکمـه «ادمـینش کردم» کلیک کنید. درون صورتی کـه مشکلی وجود نداشته باشد، پنل شما فعال مـی شود و پیـام زیر بـه شما نمایش داده خواهد شد:

ثبت کانال جدید درون صورتی کـه قبلا کانال ثبت کرده اید

در صورتی کـه قبلا کانال ثبت کرده اید، از منوی کنار گزینـه «آنالیز کانال – مدیریت کانالها» را انتخاب کنید که تا صفحه زیر بـه شما نمایش داده شود:

در این صفحه روی ثبت کانال جدید کلیک کنید، ID کانال خود را وارد نمایید و علامت بر روی علامت تیک کلیک کنید که تا کانال ثبت شود:

هنگامـی کـه کانال ثبت شد. باکلیک روی دکمـه «تکمـیل فرآیند» مجددا بـه سمت ربات ادشات هدایت خواهید شد. با استفاده از ربات فرآیند فعالسازی را تکمـیل کند که تا پنل شما فعال شود و بتوانید گزارشـهای خود را مشاهده کنید.

کلام آخر

فعالسازی تحلیلگر کانال تلگرام درون کمتر از ۵ دقیقه قابل انجام است. با این حال اگر درون طول این فرآیند با مشکلی مواجه شدید، حتما از طریق تلگرام با پشتیبانی ما درون ارتباط باشید (https://t.me/AdshotSupport و یـا ID تلگرامـی @AdshotSupport). خوشحال خواهیم شد پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

: جوین ربات تلگرام how hot




[نحوه فعالسازی تحلیلگر (آنالیتیکس) کانال تلگرام جوین ربات تلگرام how hot]

نویسنده و منبع: admin | تاریخ انتشار: Thu, 12 Jul 2018 06:10:00 +0000